8 April 2011 ~ 00:40

Tjodelo ^^
Just nu har jag kommit hem ifrån Stan efter att ha varit där i sju timmar medans min far kollat på hockey.
Eftersom att jag inte fick tag i någon att vara före jag for till stan så tvekade jag att följa med, men jag gjorde det ändå. Och jag träffa först på kompis lite tvärt och sedan gick jag Ca 5 kilometer för att få låna 40 kr av en kompis som jag sedan skulle kunna köpa Citron för, och sedan gick jag tillbaka :) Jag läste även att det går bra att tugga tuggummi och därför köpte jag ett paket, och jag tror att det kommer kunna fungera som dämpning mot sötsuget om det någongång står för.
Idag så åt jag somsagt en Kakao/mint cambridge, och när jag kom hem så åt jag svamp och köpte mig även en banan på ICA.
Just nu kör jag kanske inte ren cambridge, men som sagt! Jag kommer trampa ner på även svamp, grönsaker o frukter och fun lighten snart.
Idag tränade jag stenhårt på gymmet, jag trodde nästan att jag skulle falla av Cykeln och dö för en stund, Men inte det! Jag kämpade och det känns verkligen i benen! Tränade även magmuskler lite och även det känner jag av:)
Min vikt nu är: 102,3
ojojoj, vad jag längtar tills jag ligger under 100 kg!! :)
Fortsätt stötta!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Okej :) Har du något roligt mellannamn? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-08 @ 12:39:28
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: lite sent svar :$ haft fullt upp de senaste dagarna! Allt bra med dej så här på freda kvällen`?? :D

2011-04-08 @ 20:43:36
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0