7 April 2011 ~ 12:15

Hejhopp alla glada!

Jag sitter just nu framför en dator i skolan och jag tyckte att det var så lockande att bara få logga in på bloggen och se ifall jag fått några fina kommentarer, Vilket jag hade! :D.. Det är sjukt kul att på på bara en dag så är det ändå några som hjälper och tipsar mig, men det kanske är nu i början utav min ''resa'' som jag behöver det just för att orka kämpa mig in i vanan :).. Dom andra på skolan har just nu Lunch, Hamburgare! Men inte ska jag fuska inte, fast än det är den bästa maträtten som finns. Istället så åt jag mig en halv banan och nu kråkar sig min mage, förmodligen för att jag inte ätit något sådär riktigt på ett tag. Till frukost så tog jag mig en kakao/mint cambridge och den rekomenderas verkligen, för den var verkligen super god! Den smakade lite som choklade ''Mintkrokant'', fast flytande förstås :)

Imorse när jag ställde mig på vågen så visade det sig att jag vägde 102,7 och när man märker att man trappar ner i vikt, sakta med säkert, Då blir man glad :)

Nu ska jag röra mig emot gymmet där jag ska låta kroppen jobba stenhårt!

När jag kommer hem, eller ikväll så lovar jag skriva mer om min dag :)

Ha en bra dag.. / Elin


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; spännand eatt följa ju !:)

2011-04-07 @ 18:23:15
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0