5 April 2011 ~ Första dagen på cambridge.

Hej.
Efter att länge varit överviktig och många gånger bestämt mig för att ta tag i det, men ändå aldrig orkat så har jag nu skaffat mig en blogg där just du kan följa min resa igenom min vikt nergången.
Ingen bild kommer att läggas ut på mig tyvärr, just för att jag vill vara anonym! Men en sak jag lovar är att ifall jag lyckas med att minska min vikt med ca 40 kg så ska jag lägga upp en helkropps bild på ''före och nu''..
Jag kämpar med min vikt igenom att dricka cambridge..
Hur jag kommer att använda mig av metoden:
  • Dricka tre påsar om dagen. En klockan 12, en kl 4 och en klockan 8.
  • Dricka vatten så fort jag känner av hunger.
  • Äta vanlig middag på lördag, väldigt lite av det!(Kanske en GI middag.)
  • Promenera 1km om dagen
  • gymma 3 gånger i veckan(på skolan)

Under min ''resa'' så kommer jag säkert
att få höra en massa med klagomål om att
cambridge inte är hälsosamt att köra för en
tjej som rullar på sitt sextonde år.
Och visst, det är kanske inte hälsosamt.
Men då är frågan... Är det mer hälsosamt
att bära på denna övervikt jag har, och
kanske dö av fettma om några år.
Jag tänker på mitt liv nu och hur jag vill
se ut om 20 år..
Och jag hoppas du respekterar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0