5 April 2011 ~ 12:30

I dag är den första dagen jag kör cambridge.
och somsagt så är mitt mål att gå ner 40-45 kg!
Många kommer tänka ''Hon klarar det inte''
Men tänk possitivt och tänkt att nu ger jag allt.
I morse när jag vägde mig så vägde jag 103,7 kg.
Och jag tror att jag gått ner 1,3 kg bara för att jag är
förkyld och ligger sjuk hemma.
Idag vaknade jag kl 9. Jag satt mig vid datorn fram
tills klockan slog 12 och då drack jag en
Cambridge med smak av jordgubb..
Den blev riktigt äcklig eftersom att
jag glömde blanda den ordenligt,
Så den var bara klumpig och
vidrig.
Jag drack även ett glas med
is kallt vatten..
Jag skriver ikväll igen. :)
& det ska bli roligt att se
ifall det gett något resultat
redan imorgon.. Det brukar
visas ganska snabbt på vågen
för mig då jag väl försöker ^^
Ha en bra dag:)
// Elin

Kommentarer
Postat av: lovisa

Lycka till! :D

2011-04-06 @ 13:05:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Ronja

LYCKA TILL!!! :D YOU CAN DO IT!!

2011-04-06 @ 15:07:49
Postat av: eva

ett tips är att du mixar med en stavmixer så slipper du klumpar....

lycka till !

kram

2011-04-06 @ 15:22:23
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Pixi

Har du bestämt dig? Bra! Låt nu ingen annan trycka ner dig, inte ens du själv. Behåll din vilja, motivation och fokus. Gör du det så kommer du att lyckas! Jag vågar till och med lova det. Jag vet hur du känner.

2011-04-06 @ 15:25:56
URL: http://piixelslyna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0